Program


Kategorije ulaznica


600.00 RSD
Parter, Strana A, Strana B

Trenutni događaji



Režija: Staša Koprivica

DOROTI Jovana Stojiljković

TOTO Uroš Jovčić

STRAŠILO Aleksandar Milković

LIMENI Zoran Cvijanović

LAV Nemanja Oliverić

OZ Boris Milivojević

ZAPADNA VEŠTICA Andrijana Oliverić / Katarina Gojković

ISTOČNA VEŠTICA Aleksandra Simić

SEVERNA VEŠTICA Katarina Marković

JUŽNA VEŠTICA Jelena Trkulja

TETKA EM Ivana Lokner

scenograf Boris Maksimović

kostimograf Magdalena Klašnja

muzika Srđan Marković

scenski pokret Damjan Kecojević

ŽVAKAČI, KRILATI MAJMUNI, STRAŽARI, ŽURKAČI  Nikola Malbaša, Nemanja Stamatović

U svom uvodu u roman “Čarobnjak iz Oza” Frank Lajman Baum piše o ljubavi mlade generacije prema legendama, mitovima i bajkama, i o velikoj sreći koju su “Grimove i Andersenove krilate vile” donele dečjim srcima. Međutim, on kaže i to da se te bajke već polako mogu u bibliotekama klasifikovati kao istorijske, jer je došlo vreme za neke nove čudesne priče u kojima nema stereotipnih duhova, patuljaka i vila. Zato je težio da “Čarobnjak iz Oza” bude moderna bajka u kojoj čudesno i zabavno imaju prednost u odnosu na scene koje izazivaju bol i noćne more.

Kada smo počeli da pripremamo predstavu “Čarobnjak iz Oza”, imali smo istu želju kao i pisac romana od kog smo počeli – da napravimo modernu bajku. Sa te strane, ostali smo u potpunosti verni originalnoj verziji, i možemo da potpišemo Baumove reči. Ali, s obzirom da je ona nastala još 1900, morali smo da imamo u vidu da su se od tada promenili pojmovi modernog, zabavnog, poetičnog i strašnog, dobra i zla. Kakva je današnja Doroti? Ko je njen Toto? Šta su danas pamet, ljubav i hrabrost? Zašto zlo ne bi bilo i pomalo smešno? Zašto dobro ne bi imalo ni jedan kvar? Kakav je to današnji opsenar koji zavodi mase i ubeđuje ih u sopstvenu veličinu? Odgovarajući na ova pitanja, udaljavali smo se postepeno od originala, upravo zato da bismo mu ostali što bliži.

 

Preporuka


Milena Depolo Oliver Tvist Režija: Milan Karadžić